Tegnap este egy nagyon egyszerű, gyors, egészséges és finom süti készült.

borzos süti.JPG

Mióta felfedeztem a zabpelyhet, gyakran készítem különböző variációkban.
Ehhez most a következőket használtam:

5 dkg olvasztott vaj, 1 db tojás, 2 dl tej, 8 evőkanál nádcukor, egy marék apróra vágott dió, két közepes alma lereszelve, 30 dkg zabpehely, fél csomag sütőpor, 2 evőkanál kakaópor, 2 evőkanál fahéj és 4 evőkanál teljes kiörlésű liszt. Ezeket egy nagy tálban egy kanállal összekavartam, majd egy olivaolajjal kikent sütőbe kis kupacokat helyeztem belőle (kicsit távolabb egymástól, mert sütés közben megnő), utána 175 C-ra előmelegített sütőben (légkeveréses) sütöttem 20 percig.

Jó étvágyat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr374590739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása