Annyi ötletet osztottam már meg tök-dekor témában, akár itt a blogon is ( Barátságos tök dekorációk, és Barátságos tök dekorációk 2.0 ) , és a Zöld-Ség Turmix facebook oldalán is, hogy már itt volt az ideje, hogy elkészítsem én is a sajátomat.

Egy nemrég kinőtt, kicsit pecsétes (de most ebből a szempontból jó helyre került a pecsét) felsőt hasznosítottam újra.

tök póló.JPG

                                                                                                                                                                A hónalja alatt elvágtam, így egy téglalapot kaptam, amit alul egy hasonló színű hímzőfonallal körben összehúztam. Ugyanezt megcsináltam felül is, de mielőtt összehúztam volna a felső nyílást, megtömtem néhány kiselejtezett pamut felsővel:

tök póló2.JPG

Ezután összehúztam a nyílást a fonallal. Szerettem volna neki egy vastagabb gallyból szárat készíteni, de ekkor kezdett el szakadni az eső, így inkább a házban néztem szét. Végül egy kis kukorica csuhét fogtam össze és kötöztem át narancsszínű hímzőfonallal, ebből született meg a szára, amit a felső nyílásba beszuszakoltam, és a fonallal rögzítettem.

...már csak a levelek hiányoztak, ehhez egy kis maradék zöld bársony anyagot használtam. Cikk-cakk ollóval levélformákat vágtam belőle, és a szár köré tekerve néhány öltéssel rögzítettem a leveleket.

Így született újjá a régi póló dekor-tökként 10 perc alatt:

tökpóló készen.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr104815339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása