mentás süti2.JPG
A recept innen származik, én csak megdupláztam az adagot, és egy picit változtattam rajta:
Hozzávalók:
12 dkg vaj
20 dkg nádcukor
2 tojás
3 ek. nagyon apróra vágott mentalevél
csipet só
30 dkg liszt
3 ek. kakaópor
1 tk. sütőpor
A vajat felolvasztottam és összemixeltem a többi hozzávalóval. Ezután 15 perc hűtő, majd kis - teáskanálnyi - gombócok kicsit meglapogatva a sütőbe, és 180 fokon (légkeveréses) 15-20 perc alatt megsül.
Készítettem már menta és kakaópor nélkül, étcsoki darabokkal is...szabadon variálható :)
mentás süti1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr916286718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása