Fanyúvasztóékra a Meskán figyeltem fel.  Valahogy mindig megakadt a termékeiken a szemem... Annyira ötletesek, újszerűek, szokatlanak – néha meghökkentőek - egyediek és vidámak! Miután felvettem velük a kapcsolatot, már arcokat és hangot is tudtam ehhez a névhez kapcsolni, és úgy döntöttem, bemutatom őket és a kezük nyomán születő alkotásokat.

Itt olvasható egy róluk szóló cikk, én pedig arra kértem őket, hogy a „nincs kedvencünk, mert mind kedvenc” munkák közül mutassanak be néhány szívüknek kedveset. Bár azt mondják, hogy mivel azt csinálják, amit szeretnek, nem tűnik számukra munkának…:)

„Abszolút amerikai design és találmány az  1900-as évek elejéről. Nagyon kedvelem ezt a darabot, mert kényelmes, praktikus es nagyon egyszerű. Emlékeztet is a hosszú  -  több, mint 10 evet – az  USA-ban eltöltött időre…” :

adirondak.jpg

„A hajóláda az egyik nagy favoritunk, talán a legkelendőbb termékünk. Hasznos is és nagyon dekoratív! :)

hajolada.jpg

„Ezen a képen egy fotózás eredménye látható, több bútorral, kiegészítővel...”:

levente-fotozas-tegla.jpg

„Virgin Mary: Ági egyik kedvenc ikonja, nagyon meleg, hangulatos szeretetet árasztó alkotás.” :

virginmary.jpg

„K.O.: a legjobb 3-as fogas a kezdetekből, nekem tényleg ez a 3-as a kedvencem. Nagyon jó karakterek.” :

k.o.jpg

„Giovanni: rendelésre készült, ajándékba egy Lipóti-pékségbe. Megrendelője első vásárlóink között volt, baráti kapcsolat alakult ki Vele.” :

giovanni-bike.jpg

                                        Ha szeretnétek Fanyúvasztóék többi alkotását is megcsodálni, vagy kapcsolatba lépni velük, itt megtehetitek:  www.fanyuvaszto.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr244607107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása