Filetto 2012.07.05. 21:38

Sajtos bukta

Ma este sajtos stanglit kívántak a gyerekek, ezért megpróbáltam imitálni :)

sajtos stangli.JPG

Próbáltam egy kicsit egészségesebbre gyúrni...

Hozzávalók:

  • 0,5 kg liszt (10 dkg fehér, 20 dkg teljes kiörlésű tönköly búzaliszt, 20 dkg teljes kiörlésű rozsliszt)
  • egy fél kocka élesztő
  • 2,5 dl langyos tej
  • egy löttyintés olivaolaj
  • egy evőkanál vegeta naturella
  • egy kávés kanál nádcukor
  • egy teáskanál tengeri só

Ezeket mind megdagasztattam a kenyérsütő géppel, majd kivettem, lisztezett deszkán kinyújtottam, megszórtam még egy kis tengeri sóval és bőven reszelt sajttal, majd csíkokra vágva feltekertem....akkor ez lehet, hogy nem is stangli, hanem inkább bukta? :) Olíva olajjal kikent tepsibe tettem őket, és vártam még egy fél órát, hogy keljen - meleg helyen, amit most nem volt nehéz találni :) Utána lekentem a tetejüket tojás sárgájával és szórtam még rá reszelt sajtot. Előmelegített sütőben 160 C-on (légkeveréses), 25 percig sütöttem.

Ízlett nekik :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr694631944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása