...semmi extra, egyszerű, finom kis húsmentes falatozni való.

Kikentem egy jénait oliva olajjal (nekem még volt olyan, amiben aszalt paradicsomot és fokhagymát érleltem, ezt használtam), beleszeleteltem rétegenként felváltva padlizsánt és krumplit (minden réteget egy kicsit meghintettem himalája sóval és oregánóval), végül locsoltam még rá egy picit az oliva olajból, rákarizkáztam egy nagy mozarella golyót, és kapott még egy pici vegeta naturellát. Így került be a sütőbe 160 fokra (légkeveréses), olyan 40 percre.

rakott padlizsán.JPG

....és így került ki a sütőből:

rakott padlizsán készen.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr374863414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása