Kamaszkoromban gyakran sütött Anyu kapros dübbencset, nagyon szerettem...eddig mégsem jutott eszembe, hogy én is megpróbálkozzak vele. Egészen mostanáig, és lesz még ismétlés! Finom lett és gusztusos...majdnem annyira, mint anno az Anyué :)

kapros dübbencs.JPG

A receptet Limaránál találtam, itt olvashatjátok: kapros dübbencs receptje.

Annyit változtattam rajta, hogy himalája sót, nádcukrot és részben teljes kiörlésű lisztet használtam.

Próbáljátok ki, érdemes...pláne friss kaporral a kertből!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr135393523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása