Egy magazinban olvasott recept adta az ötletet a következő ételhez. Aki szereti a káposztás kockát, annál biztos, hogy sikere lesz!

káposztás palacsinta.JPG

Palacsintatésztát kevertem a megszokott módon (fehér liszt és graham liszt felesben), annyi különbséggel, hogy ez most sós lett, ezért került bele

  • himalája só
  • egy kis csokor friss petrezselyem apróra vágva
  • bors
  • szerecsendió
  • házi fűszerkeverék (helyette jó a vegeta naturella is)

A hagyományosnál egy kicsit vastagabb palacsintákat sütöttem.

Közben egy kisebb fej káposztát felaprítottam (gyalulni is lehet), olíva olajon sóval, borssal, szerecsendióval megpuhítottam, és ezzel töltöttem meg a palacsintákat. Végül olíva olajjal kikent jénaiba tettem őket szorosan egymás mellé, és megszórtam reszelt sajttal.

160 C-on (légkeveréses) 20 percig sütöttem alufóliával lefedve.

A végeredmény egy viszonylag olcsó, laktató, egészséges és finom étel lett:

káposztás palacsinta közelről.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr184789524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása