Filetto 2012.06.21. 10:37

Rózsás kedvemben

"Vannak, akik mindig morognak, mert a rózsáknak töviseik vannak. Én hálás vagyok, hogy a töviseknek vannak rózsabimbói." /Alphonse Karr/

Régebben nem volt rózsa a kertünkben...taszítottak a tüskék. Három évvel ezelőtt ültettem négy tő különböző színű rózsát, azóta  nem törődöm a tüskékkel, a virágokban gyönyörködöm :)

rózsák.jpg

(kép forrása: pinterest)

A rózsákról jut eszembe...nem rég olvastam egy cikket arról, hogy a rózsaillat javítja a memóriát. Ha az ember rózsát szagolgat, eredményesebben tud tanulni :)

Nem csak a lelkünket simogatja a szépsége, de a bőrünkre is jó hatással van. Házilag is készíthetünk rózsavizet, ami tonizálja, tisztítja és felfrissíti a bőrünket. Két marék rózsaszirmot tegyünk 8 dl forralt vízbe, és hagyjuk állni két napig, közben meg-megkevergetve. A második nap végén jól zárható üvegbe kell önteni.

Találtam egy guszta receptet is, talán egy kicsit átalakítom, de mindenképpen ki fogom próbálni:

rózsasüti.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ÓRIÁS rózsa papírból - ÓRIÁSI ötlet! Elkészítési útmutató: diy óriás rózsa

rózsaóriás2.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr764602204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása