Életemben először kovásztalan kenyeret sütöttem! Nagy előnye, hogy gyorsan, kelesztés nélkül készül, olcsó, és - bár nem olyan "kenyeres" - finom.


Hozzávalók:

- egy kicsivel kevesebb, mint két csésze teljes kiörlésű tönkölybúza liszt

- egy kávéskanál himalája só

- egy csésze víz

Elkészítése:

A hozzávalókat összegyúrtam, lisztezett felületen kinyújtottam kb 1-1,5 cm vastagságúra. A felszínét éles késsel kicsit becsíkoztam, majd olíva olajjal kikent tepsibe tettem, és 160 C-on (légkeveréses sütőben) kb. 25 perc alatt megsütöttem.

Miután kihűlt, a bevágás mentén darabokat törve belőle házi lekvárral ettük.

kovásztalan kenyér.JPG

Mártásokkal, salátával is fogyasztható, és fűszerekkel ízesíthető, színezhető.

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr874931132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása