A nosalty oldalán találtam ezt a hagyományos osztrák ételt. Tetszett a recepthez csatolt kép :) Gondoltam kipróbálom, bár az alapanyagokat kicsit egészségesebbre cseréltem. Így néz ki az én Kasnokerlem:

Hozzávalók (4 főre)

  • 1 nagy fej lilahagyma
  • 15 dkg füstölt sajt
  • 25 dkg teljes kiörlésű tönkölybúza liszt
  • 2 egész tojás
  • kevés víz
  • snidling
  • himalája só
  • bors
  • kókuszolaj

Elkészítés: A lisztből, tojásokból és vízből elkészítettem a nokedlit, enyhén sózva, majd amíg pirítottam a hagymát állni hagytam kb. 20 percig. Közben az apróra vágott lilahagymát kókuszolajon megpuhítottam és egy kicsit megpirítottam. Ebbe tettem a zubogó vízben kiszaggatott nokedliket, ráreszeltem a sajtot, sóztam, borsoztam és összepirítottam. Tálalás előtt snidlinggel szórtam meg.

kasnokerl1.JPG

Délelőtt:

  • Anya mi lesz ebédre?
  • Sajtos nokedli snidlinggel.
  • Fúúúúúúúúúúúúúúúj!!!

Ebéd után:  "Anya, holnap is ilyet főzz!"

...azt hiszem ezt nevezik sikernek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr845010019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása