A neten bóklászva találtam egy élesztő nélküli kenyér receptet, amihez hasonlót már régebben készítettem, de ez most egy kicsit más. Az alapreceptet egy picit módosítottam.

Gusztusos, egészséges és finom, de ne a bolti kenyér állagára számítsatok :)

magoskenyéregyben.JPG

Amit beletettem:

100 g teljes kiörlésű rozsliszt

100 g teljes kiörlésű tönkölybúza liszt

250 g graham liszt

1 teáskanál tengeri só

1 teáskanál méz

1 csapott teáskanál szódabikarbóna

1 evőkanál olívaolaj

2 evőkanál napraforgó mag

3 deci langyos víz

Mindezt bele egy nagy tálba, kanállal jól összekutyulni. Közben előmelegítettem a sütőt 200 C-ra (légkeveréses).
A cipóvá formált masszát olíva olajjal kikent tepsire raktam, a tetejét bevagdostam "pizza formára", és be a sütőbe. 10 perc sütés után levettem a sütőt 170 C-ra, és így sütöttem még 40 percig.
A kés útjába került napraforgómagok meglepően zöldek benne :)
magoskenyérfélben.JPG

Reggelire sült cékla szívekkel ettem :)

magoskenyérszelve.JPG

Remélem Anya, neked is ízlett! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr744641348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása