Tegnap este elkészítettem a néhány napja talált rózsás sütit . Nagyon gusztusos és nagyon finom lett, a Bazi Nagy Görög Lagzi kb. első 20 perce után el is fogyott :)

rózsa süti.JPG

Hozzávalók:

  • 1 vajas- leveles tészta lap
  • 3 alma
  • 5 ek cukor
  • 2 tk őrölt fahéj
  • csipet szerecsendió
  • 1 tk reszelt citromhéj
  • 4 csésze víz
  • 3 ek cukor
  • 2 ek citromlé

A receptjét Jade konyhájában találtam, itt részletes fázisfotók segítenek az elkészítésben (nekem jól jöttek). Kicsit pepecselős, nem az a "mindent összekutyulok és mehet a sütőbe" fajta :) Annyi kis kiegészítés, hogy nekem az ujjnyi tésztacsíkokba nem fértek bele az almaszeletek, ezért szélesebbre vágtam őket, így ebből az adagból 12 rózsa virágzott ki. Nálam a receptben megadott 25 perc helyett 40 perc kellett, míg elkészült.

....és mire befejeztem az írást, a spanyolok megnyerték a foci EB-t, indulok nézni az örömüket :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr434622911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása