Az ötletadó megint Marika szomszédunk volt, a virágokat  is tőle kaptam, köszönöm!

Először alaposan átmostam a virágokat:

tökvirág.JPG

...utána graham liszttel kikevertem a megszokottnál sűrűbb, fahéjjal ízesített palacsintatésztát, és beleforgattam őket:

tökvirágtésztában.JPG

...végül olíva olajon kisütöttem a virágokat. A tetejére porcukor helyett csorgatott méz került.

tökvirágkészen.JPG

A sütésekor kamillavirág illat terjengett a konyhában :) Az íze hasonlít a bundás almához, de izgalmasabb az élmény, ha az ember tudja, hogy egy virágot eszik :)


Ezen a kalandon felbuzdulva szétnéztem a neten tökvirág témában, és találtam néhány jónak tűnő receptet a sós változatokra is: rántott tökvirág fetasajttal,    sajttal-sonkával töltött rántott tökvirág. Megpróbálkozok velük...Lassan már mindent megeszünk a környezetünkből, amiben élet van és nem mozog :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr384662023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása